رویدادها آرشیو خبر ها
تـمرین امروز یـوونتوس

تـمرین امروز یـوونتوس

یوونتوس در بازی آتی خود درحالی به مصاف ِ رُم می رود که می تواند با برتری مقابل حریف خود اختلافی 8 امتیازی با تیم ِ دوم ، پیدا کند و به راه خود برای قهرمانی با قدرت بیشتر ادامه دهد .

در تمرین امروز یوونتوس که دومین جلسه یووه پس از تعطیلات و استراحت ِ مخصوص ِ کریسمس بود ، آنتونیو کونته که به تاززگی از دوبی بازگشته بود با انرژی و حساسیت خاصی تمرین را زیر نظر داشت و بازیکنانی مانند ایزلا و کاسرس هم که به کشورهای خود در آمریکای جنوبی رفته بودند در تمرین حاضر بودند .

البته کارلوس توز در تمرین امروز یووه حاضر نبود که گفته می شود او به دلیل ِ مشکلات خانوادگی هنوز در کشورش آرژانتین بسر می برد ، البته او برای غیبت در تمرین امروز مشکلی نخواهد داشت زیرا باشگاه یوونتوس اعلام کرده که همه چیز طبق نظر آنتونیو کونته و با اجازه او اتفاق افتاده .

در تمرین صبح ِ یوونتوس میرکو ووچینیچ که به تازگی از آنفولانزا رها شده بار دیگر در وینوو حاضر شد و البته در کنار او آندره پیرلو هم حضور داشت که طبق ِ برنامه به ریکاوری پرداخت . البته گفته می شود که پیرلو مشکلی برای بازی با رُم ندارد و برنامه او برای بهبودی 100% و آمادگی کامل برای بازی روز یک شنبه است .

همچنین در بعد از ظهر ، بازیکنان یووه در کنار هم و با حضور آنجلو آلسیو نهار صرف کردند و در میان ِ صرف ِ نهار از طریق تلویزیون و شبکه اسکای پیگیر ِ وضعیت ِ " مایکل شوماخر " قهرمان آلمانی فرمول 1 بودند .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: